HTML

Vízipók a messzeségben

A hosszú fehér felhő földje, Új-Zéland

Friss topikok

  • Vizipókom: @Soma Barnabás: Haha:) Jól esik, hogy lassan többet írsz az én blogomra, mint a sajátodra, de azér... (2011.08.22. 07:00) Otago-félsziget
  • Soma Barnabás: Hali. Örülök hogy tetszett, de ha netán a pingvinek is érdekelnek akkor a pingu-t ajánlom. Ezen me... (2011.08.13. 21:49) Study time
  • Soma Barnabás: hali Most hogy már ilyen jóban vagy a fókákkal ideje a lelküket is megismerni: sorozatokingyen.org... (2011.08.03. 22:17) Moeraki gömbkövek, Shag Point
  • Vizipókom: Nem-nem, jó lesz az a rafting, egyszerűen csak több rögbi meccsre kell járnunk mostantól. Bocsi, d... (2011.07.25. 10:22) Jazz koncert, rögbi meccs, templombuli...
  • allianna: egyelőre keresem a szavakat, ha megtaláltam, majd folytatom:) vigyázz magadra, üdv.: AAnna (2011.07.19. 13:44) Faültetés, Sandfly Beach

Linkblog

2009.09.17. 15:32 Vizipókom

Hétköznapok

Gondolom levágtátok, hogy az előző bejegyzés csak amolyan hiánypótló voltJ De még az is lehet, hogy valakit érdekelt. Most, a csokis-banános palacsinta mámorában írogatok magamról is egy kicsit.

A kajakos hétvége óta nem sok minden történt, kezdenek kialakulni a hétköznapok.

Múlt héten megint egy nagyon jót „raftingoltunk” Koppenhágában, ismét csodás időben. Többek között a képen látható híd alatt szoktunk elszáguldani (a jobb oldali épület a régi tőzsdéjük). 

És már búcsúzáskor megöleltek;) Ez állítólag jó jel. Sajnos az eheti edzés elmaradt, emiatt szomorkodtam egy kicsit.

 

Múlt hét csütörtökön találkoztam egy itt élő magyar lánnyal. Egy közös norvég ismerősünk adta meg az elérhetőségét, hogy vegyem fel vele a kapcsolatot…hát egy kicsit szorongtam a találkozó előtt, mert jó, hogy hajlandó velem találkozni, de miért is kell ez nekem? De aztán az első pillanattól kezdve jól kijöttünk, nagyon kedves volt. Sokat beszélgettünk dánokról, én kérdeztem, ő mesélt. Vagyis én megosztottam vele a tapasztalataimat, ő meg megmagyarázta, hogy mi miért vanJ. Mint kiderült ő már elég régóta él itt. Oké, hogy Koppenhága egyik belvárosi terén ültünk be egy kávézóba, de egy korsó sör akkor se legyen 3000 forint (az övé volt ennyi, én mivel csak egy Carlsberget ittam, az csak 2300 volt)!!! Haza akarok mennnniiiiii!:D Najó, ez persze csak vicc, maradok, de küldjetek pénzt:D Haha. De a lényeg, hogy jól éreztük magunkat, remélhetőleg még találkozunk, ha mást nem legalább a dán-magyar foci meccset illene együtt nézni. Ja, persze megint korábban bementem Koppenhágába, és még általam felfedezetlen helyeken jártam. Még mindig imádom…egyre jobban. Azután este, miután elköszöntünk egymástól volt még egy kis időm a busz indulásáig, úgyhogy csatangoltam még egy kicsit. Éjszaka sem csúnyaJ A képen a Nemzeti színház, ahova biztos sokat fogok járni, hisz csak 40000 ft egy jegy.

Péntek este eljött a bulizás ideje. Ezt nem nagyon részletezném, mert igyekszem eltuszakolni az emléket mélyen a tudatalattimba. Nem sikerült jól választani klubot, és hiába mentünk mi vagy 20-an így sem lett belőle jó buli, de legalább cserébe egy csomó pénzbe került. Jíhhááá. Azt hiszem, legközelebb kétszer (vagy ha kell még többször) is meggondoljuk, mielőtt elindulunk (meg megválogatjuk a pajtásokat, mert hogy a jó helyre azért nem mentünk, mert volt akinél nem volt igazolvány, és volt aki még nem múlt el 20, és őket oda nem engedték be).

Hétvégén elmentünk páran Erasmusosok Frederiksborgba, megnézni az egyik legszebb kastélyukat. Tényleg szép volt. Kb ennyi:D Jó, na hát nem vagyok annyira romantikus típus, hogy hosszú sorokat ömlengjek egy kastélyról. Ami mélyebb nyomokat hagyott bennem, hogy álmos voltam és éhesJ

De legalább csináltam szép képeket, beszéljenek azok helyettem:

Ezek után meg este (szombat este!) fogtuk magunkat, átmentünk a suliba, ahol óriáskivetítőn néztünk filmet (najó nem óriás, csak nagy, de muszáj volt valami figyelemfelkeltőt írnom). Fura érzés volt késő este a sötét suliban járkálni. A 300-at néztük, kis helyes, kosztümös film. Reális, hogy egyszál alsógatyában harcoltak. De érthető, hogy valamivel a női nemet is be kellett csalogatni a moziba.

Kiderítettem, hogy miért van a többieknek mind bringájuk. Mert „találták”. Hahh, lopás eufémizmusa. Na jó, én is hallottam, hogy ha nincs lelakatolva egy bringa, akkor viheted, de még nem vitt rá a lélek. Még igyekszem legálisan beszerezni egyet.

Hétfőn megcsináltuk az első projektünket. 5-ig a suliban ültünk:s Pedig nem volt kötelező, de azt mondta a tanár, hogy a megoldásokat elküldi egy marketing ügynökségnek, és ők fogják értékelni. Ez túl jól hangzott ahhoz, hogy kihagyjuk.

Amúgy nyugisan telnek a napjaim. Igen büszke vagyok magamra, mert eddig (pedig már lassan 4 hete vagyok kint) minden nap főztem, sokszor napi kétszer (ritkábban háromszor). Szóval jól tartom magam, mert még van miből. De tényleg nagyon jókat eszem. Apu már fél éve azon aggódik, hogy nehogy lefogyjak Dániában. Hát eddig inkább hízókúra feelingem van. Pl. néhányszor megpróbálkoztam azzal, hogy 2 adagot főzzek, mondván, elteszem másnapra…de eddig mindig csak megettem együltő helyemben az egészet.

Persze az sem rossz, hogy ebéd szünetben haza tudok ugrani, még egy gyors főzésre is van időm, aztán megyek vissza a suliba.

Még mielőtt felrémlene előttetek Zita, alias Jabba…megnyugtatlak titeket, járok futni rendszeresen, úgyhogy még nem vagyok nagyon dagadt. Majd szólok, ha kezdhettek aggódni. De szerintem az kb akkor lesz, amikor elfogy a pénzem, az pedig majdcsak megoldja ezt a problémát.

Még mindig imádok a szarvasos erdőben futni, nagyon helyesek. És kezdődik a szarvas bőgés időszaka! Tegna pedig láttam farvast. Ez a farkas és a szarvas keveréke. Oké, lehet, nem létezik ilyen állat, de nagyon ez volt a benyomásom. Rusnya egy dög.

Tegnap egy osztálytársammal mentünk el ugyanide a szarvasos erdőbe sétálni, hú, jó nagy kört tettünk, de szuper volt, ragyogó idő, sok futó, még több szarvas. Az erdő közepén lévő mező közepén lévő "Ermitage":

Az egyik mezőn például voltak ilyen apró kivágott fák csonkjai…vagyis azt hittük, mert annyira sok volt belőle. De aztán kiderült, hogy ott hevert több száz szarvas. Hihetetlen látvány volt. (A képen persze csak egy kis része látható a "csordának")

Üdv mindenkinekJ

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megyavizipok.blog.hu/api/trackback/id/tr991388559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása