HTML

Vízipók a messzeségben

A hosszú fehér felhő földje, Új-Zéland

Friss topikok

  • Vizipókom: @Soma Barnabás: Haha:) Jól esik, hogy lassan többet írsz az én blogomra, mint a sajátodra, de azér... (2011.08.22. 07:00) Otago-félsziget
  • Soma Barnabás: Hali. Örülök hogy tetszett, de ha netán a pingvinek is érdekelnek akkor a pingu-t ajánlom. Ezen me... (2011.08.13. 21:49) Study time
  • Soma Barnabás: hali Most hogy már ilyen jóban vagy a fókákkal ideje a lelküket is megismerni: sorozatokingyen.org... (2011.08.03. 22:17) Moeraki gömbkövek, Shag Point
  • Vizipókom: Nem-nem, jó lesz az a rafting, egyszerűen csak több rögbi meccsre kell járnunk mostantól. Bocsi, d... (2011.07.25. 10:22) Jazz koncert, rögbi meccs, templombuli...
  • allianna: egyelőre keresem a szavakat, ha megtaláltam, majd folytatom:) vigyázz magadra, üdv.: AAnna (2011.07.19. 13:44) Faültetés, Sandfly Beach

Linkblog

2011.08.12. 10:47 Vizipókom

Study time

 

Bizony-bizony, egy kicsit eltűntem, mert itt néha tanulni is kell. Kellett nekem idejönni, mi?
Szóval most csütörtökön írtunk „zh-t” Nemzetközi kereskedelemből, 25%-ot számít a végső jegybe. Nem mondanám, hogy túlzottan hatékony voltam a tanulást illetően, nagyon zűrzavaros volt amúgy is az elmúlt másfél hetem, de annyira nem sikerült rosszul. Meg ugye van az a nyomi statisztika tárgyam, abból is van minden héten házi, azzal is szenvedgetek. Most még a következő két hétben megpróbálom kicsit megerőltetni magam, tanulni, meg megírni a lassan esedékes két nagyobb beadandót a két másik tárgyamra, mert aztán ha jön a tavasz, úgysem fogok tudni a se..emen maradni. Relatíve sokat voltam mostanában a könyvtárban, és ezen a héten látszott, hogy csomó tesztet (a kiwik így mondják: tííszt...hát nem csodálatos?) iratnak, mert tök fullon volt (de kb este f11-ig). Amúgy nagyrészt üvegfalú az épület, úgyhogy tök jókat sütkéreztem a napon (mondom én, hogy nem voltam hatékony...).
Most hétvégén Queenstownba, a síelés és kb minden extrémsport városába akartunk látogatni, de aztán megint nagy havazást ígérnek, amit itt nem úgy kezelnek, mint Ausztriában (ahol pik-pakk leesik 2 méter hó, de fennakadás egy szál se), hanem bizony a múltkori havazás alkalmával is Queenstownban ragadt plusz pár napra az egyik lakótársam. Ehhez az ott ragadáshoz viszont kicsit drága hely, úgyhogy inkább elnapoltuk.
Keddenként járok Capoeirázni, ahol meg kellett állapítanom, hogy a fiúk a Föld ezen féltekén sem mossák az edzéscuccukat:D
E heti nagy mulatságom az volt, hogy a World Economy című tárgyam oktatója próbálta magyarázni a pénzügyes részt. Szerinte Kína pénzneme a kínai dollár... :D
Az egyik kiwi hostom is jót alakított a héten, gondolta főz egy jó nagy vacsorát magának, és hogy van egy csomó maradék a hűtőben meg a mélyhűtőben, gondolta azokat felhasználja. Mire megfőzte kiderült, hogy az összes mirelit a másik kiwié volt, de az, hogy az én karfiolomat is belefőzte, az csak akkor derült ki, amikor elkezdtem karfiollevest főzni. Innen már gyanús volt, hogy talán az eltűnt narancsomat mégsem a házi koboldunk nyúlta le...és kiderült, valóban nem!:)
Kinga, köszi szépen a hasznos linket a fókákról. Legközelebb mindenképpen hasznosítom a belőle szerzett tudásomat, és majd jól beszámolok róla! :p

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://megyavizipok.blog.hu/api/trackback/id/tr393148058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Soma Barnabás 2011.08.13. 21:49:48

Hali. Örülök hogy tetszett, de ha netán a pingvinek is érdekelnek akkor a pingu-t ajánlom. Ezen mese a pingvin testvérek se vele se nélküle kapcsolatát ismerteti továbbá bemutatja milyen is a jó gyerek :-) és szerintem is vicces ... ha netán unatkoznál ;-)
süti beállítások módosítása