HTML

Vízipók a messzeségben

A hosszú fehér felhő földje, Új-Zéland

Friss topikok

• Vizipókom: @Soma Barnabás: Haha:) Jól esik, hogy lassan többet írsz az én blogomra, mint a sajátodra, de azér... (2011.08.22. 07:00) Otago-félsziget
  • Soma Barnabás: Hali. Örülök hogy tetszett, de ha netán a pingvinek is érdekelnek akkor a pingu-t ajánlom. Ezen me... (2011.08.13. 21:49) Study time
  • Soma Barnabás: hali Most hogy már ilyen jóban vagy a fókákkal ideje a lelküket is megismerni: sorozatokingyen.org... (2011.08.03. 22:17) Moeraki gömbkövek, Shag Point
  • Vizipókom: Nem-nem, jó lesz az a rafting, egyszerűen csak több rögbi meccsre kell járnunk mostantól. Bocsi, d... (2011.07.25. 10:22) Jazz koncert, rögbi meccs, templombuli...
  • allianna: egyelőre keresem a szavakat, ha megtaláltam, majd folytatom:) vigyázz magadra, üdv.: AAnna (2011.07.19. 13:44) Faültetés, Sandfly Beach

Linkblog

2011.09.04. 13:33 Vizipókom

Ausztrália: Brisbane-től Sydney-ig

12 nap Ausztrália, egy Sydney-Christchurch repülőút, reptéren alvás és teherautó stoppolás után újra itthon!!! Ez alapján kitalálhatjátok, hogy most nem fogok mindent megírni, mert picit hulla vagyok, de azért elkezdem (persze előre megírtam már az elejét, úgyhogy így könnyű...).
Szóval augusztus 23-án egy 2 órás repülés árán megérkeztem Aucklandbe, majd onnan még 4 óra volt eljutni Brisbane-ig, ahol már Dave várt, és egy kis esti városnézés után rögtön mentünk is a Sunshine Coastra, ahol lakik. Hál’ Istennek elég fáradt voltam ahhoz, hogy a sarokból rám leselkedő gekkó ellenére is gyorsan elaludjak.
Szerdán rögtön a híres Steve Irwin féle Australia Zoo-ban kezdtünk, ahol elég sokáig elidőztünk kengurukat etetve, koalákat simogatva (irtó édesek!!!) és mindenféle állatshowt nézegetve. Hazafelé még beugrottunk gokartozni egyet, mert Dave szerint az hozzátartozik az ausztrál kultúrához:) Csütörtökön kicsit szétnéztünk Brisbane-ben, vízitaxiztunk (= városnéző túra a folyóról), találkoztunk Dave pár pajtásával (amíg spanoltak, addig engem 70 éves, már délben igen becsiccsentett papák szórakoztattak:D), majd Toowoomba felé vettük az irányt, ahol szülei és testvérei laknak. nagyon jó, vidám estét töltöttünk a családjával, irtó kedves és jófej szülei vannak, az öccseiről nem is beszélve. Az anyukája egy hős... 4 fiút felnevelni nem lehetett semmi (de még most sem az, hogy felnőttek). Ez egy este alatt lejött:) Amúgy vagány a mama, ő is, ahogy az egész család, nagy autóversenyző:D
Pénteken elindultunk délnek, Sydney felé, de a tervnek megfelelően csak Byron Bay-ig jutottunk (Ausztrália legkeletibb pontja, ha jól tudom), mert nagyon szép hely, és kicsit körül akarunk nézni a környéken, de az eső elmosta e tervünket. Így végül másnap is csak a világítótoronyhoz mentünk fel, ahonnan viszont láttunk bálnát, szóval ez nyújtott egy kis vígaszt. Ezután nekiveselkedtünk az előttünk álló 700 km-nek, amit kora estére el is fogyasztottunk, s este már Toukley-ban, Central Coaston, egy Thai étteremben vacsoráztunk Timmel, Ashleigh-vel (ők is nálunk karácsonyoztak 2 éve) és 2 barátjukkal.
Vasárnap állítólag ausztrál vasárnapot tartottunk, mert délben kimentünk a beachre, majd megnéztük Tim focimeccsét, ebédet pedig egy nagyon turistás helyen ettünk, pelikánetetés közepette. Ők is jó showt adtak...olyan kis idióta madarak:) Este BBQ-ztunk, ami szintén nagyon ausztrál (szerintük).
Másnap reggel elindultunk Sydney felé, de csak a Koala Park és a Blue Mountains megcsodálása után mentünk be a városba (vagyis inkább csak a külvárosba). A Koala Parkban nagyon jófej koalákat és dingókat simogattunk, a hegyekben pedig egy rövid vízesés túrát tettünk és megsasoltuk a híres 3 nővér sziklaformációt, s a végén egy jó meleg pitével zártuk a kirándulást. Este Dave nagybátyjáék meleg vacsorával vártak (akárcsak a következő napokban). Szóval jól voltam tartva, de ez az egész nyaralásról elmondható.
A nyaralás sydney-i feléről majd még a héten beszámolok, most csak ennyit bírtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.