HTML

Vízipók a messzeségben

A hosszú fehér felhő földje, Új-Zéland

Friss topikok

  • Vizipókom: @Soma Barnabás: Haha:) Jól esik, hogy lassan többet írsz az én blogomra, mint a sajátodra, de azér... (2011.08.22. 07:00) Otago-félsziget
  • Soma Barnabás: Hali. Örülök hogy tetszett, de ha netán a pingvinek is érdekelnek akkor a pingu-t ajánlom. Ezen me... (2011.08.13. 21:49) Study time
  • Soma Barnabás: hali Most hogy már ilyen jóban vagy a fókákkal ideje a lelküket is megismerni: sorozatokingyen.org... (2011.08.03. 22:17) Moeraki gömbkövek, Shag Point
  • Vizipókom: Nem-nem, jó lesz az a rafting, egyszerűen csak több rögbi meccsre kell járnunk mostantól. Bocsi, d... (2011.07.25. 10:22) Jazz koncert, rögbi meccs, templombuli...
  • allianna: egyelőre keresem a szavakat, ha megtaláltam, majd folytatom:) vigyázz magadra, üdv.: AAnna (2011.07.19. 13:44) Faültetés, Sandfly Beach

Linkblog

2011.10.29. 08:31 Vizipókom

Go the All Blacks!!!

 

Szeptember 9-én megérkezett ide a világ végére a rögbi láz. Na, ez túlzás, hogy akkor érkezett, mert már évtizedek óta konstans itt van, de azért egy rögbi vb rendezése megdobta a hangulatot. Új-Zéland legendás rögbi csapata, az All Blacks természetesen győzelemre készült, s velük együtt mi is. A világ hivatalosan egyik legjobb csapata, ehhez képest eddig egyetlen egyszer nyertek vbt (barátságosakon jók...). De én nagyon bíztam bennük, mondtam is a kiwiknek, hogy nincs miért aggódniuk, most itt a vb, és én is itt vagyok, szóval nem veszíthetnek!!! Természetesen az AB Aucklandben játszotta a mérkőzéseit, de a vadiúj dunedini stadion is vendégül látott jó néhány meccset, ezek közül az Anglia-Grúzia meccsre mentem ki még szeptemberben (ez a bejegyzés azóta érik). Baromi jó hangulat volt.
De az egész városban is, szeptember 9-e óta. A gyerekek itt a közeli oviban is AB mezbe voltak öltöztetve, a 70 éves nagyi a szupermarketben AB sapkában és kabátban nyomult, és persze tele van az AB silver fern (páfrány) lobogójával a város. Az itteni meccsek nézőközönségének nagy része kiwi volt, és semmi közük nem volt a csapatokhoz, mindenki megpróbált azonosulni valamelyik csapattal arra a 2*40 percre. Az ír-olasz meccs napján kb az egész város totál zöld volt, mindenkin vagy ír mez volt, vagy valami más zöld. Esténként meg az Oktogonon, a főterünkön volt mindig nagy banzáj. Az ír győzelem utáni képek:
Az All Blacks pedig szépen menetelt előre a selejtezőkön, és végül a csoportkörben általuk elég szépen elvert franciákkal együtt kerültek be a döntőbe. Az elődöntőben Ausztráliát, a nagy-nagy riválist győzték le, mi ezt a Mt Cook lábánál ünnepeltük.
A döntő iszonyúan izgalmas volt, szerintem túl izgalmas is, végül 8-7-re győzött Új-Zéland...volt nagy öröm! Itten egy cikk a dunedini ünneplésről: http://www.odt.co.nz/rugby-world-cup-2011/rwc-latest-news/183606/street-parties-out-control A mi szomszédunkban is volt kanapé-égetés, de nem mertem közel menni képeket csinálni:) A cikk alapján jobb is.
Kép rólunk a döntő alatt (ők a lakótársaim):
És íme néhány videó, és kép, ezek jobban érzékeltetik az elmúlt 6 hét hangulatát, mint az én nehezen összevakart szavaim.
Az első két videó AB hakás, ezt a tradicionális "csatatáncot", minden meccs előtt előadják, ezzel félemlítve meg az ellefelüket.
 
(a piros cipős Nonut érdemes figyelni a legvégén:)) 
Egy másik haka video, még a téli Fiji elleni meccsről:
A vicces szurkolók: 
És végül egy összeállítás a döntőről, egy nagyon jó szemszögből:
Egy biztos, az All Blacks a világ legszexibb sportcsapata:) (A 10/10-es Dan Carterről már raktam fel ide képet, az általam azóta felfedezett 11/10-es Richard Kahuiról nem merek, mert kigyulladna a gépem, annyira HOT!)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megyavizipok.blog.hu/api/trackback/id/tr993337491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása