HTML

Vízipók a messzeségben

A hosszú fehér felhő földje, Új-Zéland

Friss topikok

  • Vizipókom: @Soma Barnabás: Haha:) Jól esik, hogy lassan többet írsz az én blogomra, mint a sajátodra, de azér... (2011.08.22. 07:00) Otago-félsziget
  • Soma Barnabás: Hali. Örülök hogy tetszett, de ha netán a pingvinek is érdekelnek akkor a pingu-t ajánlom. Ezen me... (2011.08.13. 21:49) Study time
  • Soma Barnabás: hali Most hogy már ilyen jóban vagy a fókákkal ideje a lelküket is megismerni: sorozatokingyen.org... (2011.08.03. 22:17) Moeraki gömbkövek, Shag Point
  • Vizipókom: Nem-nem, jó lesz az a rafting, egyszerűen csak több rögbi meccsre kell járnunk mostantól. Bocsi, d... (2011.07.25. 10:22) Jazz koncert, rögbi meccs, templombuli...
  • allianna: egyelőre keresem a szavakat, ha megtaláltam, majd folytatom:) vigyázz magadra, üdv.: AAnna (2011.07.19. 13:44) Faültetés, Sandfly Beach

Linkblog

2011.07.12. 05:15 Vizipókom

3$-os fish 'n chips – nyammm!

 

Múlt héten egyik nap Fish n Chipset vettünk ebédre, mert azt pl tök olcsón lehet kapni itt az egyetem környékén. Gondoltuk elindulunk vele hazafelé...azonnal lecsapott ránk (na, nem szó szerint) egy csapat sirály, és hazáig kísértek minket. Néha tényleg azt hittem, kikapja valamelyik a kezemből, olyan közel köröztek. Állítólag repülő patkányoknak is szokták őket hívni, én ezt most hallottam először, de teljesen jogos:) Mellesleg nagyon nagy zsivajt tudnak csapni. Legtöbb reggel arra ébredek, hogy veszekednek, vagy mittomén mit csinálnak.
Tegnap délben pedig felavattuk a leendő törzshelyünket, ahol 3 dollárért osztogatják a fish n chipset, a hamburger n chipset és a steak n chipset (3 dollár, az kb 450 forint, bár most elkezdett erősödni, a forint meg gyengülni, szóval innentől kezdve nem számolgatok, mert bonyolultabb lesz, mint 150-nél:)). Vasárnap 4 dollár a korsó sör (ami itt nem túl drága), és valami ingyen BBQ van. Amit nagyon nehéz elhinni, de ki volt írva, úgyhogy valószínűleg le fogjuk csekkolni hamarosan. Bár valószínűleg nem kéne állandóan zsírral tömni magunkat (noha így tél közepén nem árthat egy kicsi:)).
Amúgy sürgősen meg kell tanulnom kiwiül, mert tegnap voltunk egy kávézóban, brownie-t ettünk, és kérdezte a pultos, hogy mit kérek hozzá, ehhez lenyomott egy 2 perces stand upot, amiből egyetlen szót értettem: cream. Szóval látszólag megfontolva a lehetőségeket és az érveket, cream-et kértem hozzá:D Mint kiderült, kérhettem volna joghurtot is...most már mindegy :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megyavizipok.blog.hu/api/trackback/id/tr193059352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása